LEVERING

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?

Verzendkosten binnen Nederland € 3,95 brievenbuspost en € 6,95 pakketpost (gratis verzending vanaf € 75,00)

IN WELKE LANDEN KAN IK MIJN BESTELLING LATEN BEZORGEN

Bij levering in het buitenland neem contact op met de klantenservice.

WAT IS DE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?

MOXX Fashion verstuurt alle (grote) pakketten met Post NL. Wij streven ernaar jouw bestelling binnen 2 werkdagen te verzenden.

IK BEN NIET THUIS. WAAR IS MIJN BESTELLING NU?

Na de gratis tweede leveringspoging bij niet-thuis, laat Post NL een afhaalbericht achter in jouw brievenbus. De bestelling kan zijn afgeleverd bij de buren of een Post NL afhaalpunt.

BEZORGEN OP EEN ANDER AFLEVERADRES (CADEAU)

Ben je niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen of geef je jou aankoop cadeau? Dan kun je ervoor kiezen de bestelling op een ander adres dan het factuuradres te laten bezorgen.

ZIJN NIET ALLE ARTIKELEN GELEVERD?

Meerdere artikelen in een bestelling worden mogelijk in delen geleverd. Hiervoor worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Het pakket en de leverstatus kun je volgen door in te loggen bij track & trace. De inloggegevens zijn verstuurd naar het door jou opgegeven email adres.

IS JOUW LEVERING VERTRAAGD?

Bij een leververtraging nemen wij binnen 3 werkdagen contact met je op.

IS JOUW BESTELLING ONVERHOOPT TOCH NIET LEVERBAAR?

Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over. Het betaalde bedrag maken wij dan binnen 14 dagen op jouw rekening over.
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen teruggestort.

IS JOUW BESTELLING NIET/FOUTIEF GELEVERD?

Indien jouw geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste order kun je contact opnemen met de klantenservice van MOXX Fashion. Wij zijn bereikbaar via hallo@moxxfashion.nl of vul onze contactformulier in op de pagina “contact”.

OP DE WEBSHOP IS MIJN MAAT NIET MEER LEVERBAAR, KAN IK DEZE TOCH BESTELLEN?

Als er een maat van een bepaald artikel niet in de webshop staat, dan is deze (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen. Deze maat kan nog binnen komen, neem contact op met de klantenservice.

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je de status van de bestelling bekijken.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen. Als je het artikel in een andere maat of kleur wenst te ontvangen, kan je het artikel (indien voorradig) ook ruilen.

IK BEN IN HET BEZIT VAN EEN KORTINGSCODE

Bij het afronden van je bestelling kun je jouw kortingscode invoeren.